väx väx

Har varit o kollat lillan idag på sjukhuset, tog hela förmiddan..
1984g, frisk o fin annars.. men skulle ha vägt 660g mer.. så du är lite liten snuttis..

Har 2 inbokade besök till, ultraljud och aktivitetsmätning.. aktiv vet jag ju att du är iof ;) du bråkar ju med mig mest hela tiden.
Nu ska du bara växa lite mer, du får gärna stanna kvar i magen nån vecka extra om det behövs =)

I går kväll kom K hem och mådde pyton, kräktes en gång men har sen mått dåligt på andra sätt, armbågen o feber.. så vet inte om det verkligen är maginfluensa.. hursomhelst så kommer inte mamma o pappa i helgen o bygger, vi behöver ju inte riskera att föra smitta vidare.

peppar peppar för mig än så länge.. inge sjuk.. men väldigt trött.


Här blir man trött i öronen nåt så vansinnigt! 3 dar hemma med maja och jag är helt slut, hon slutar aldrig snacka och fråga och ska ha all uppmärksamhet i världen. puh... K har ju jobbat sent alla dar med så jag har varit helt själv med tjatfröken.. =) nåja, hon är pigg o frisk iallafall.

Nu får vi hoppas hon har lust att somna snart så jag får en stund för mig själv, kunde ju vara skönt.

L


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hur kommer det sig att ni mätte bebisen? och att ni ska på fler ultraljud o mätningar?



Hoppas allt är bra annars!

kram

2010-03-07 @ 18:17:12
URL: http://eeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0