sommarlov

Här är det sommarlov, för fröken maja.. så vi försöker ha det med, milly och jag.

Har en stor badpool på baksidan, med presenning på gruset + mattor och handukar så det blir mysigt =)
Där plaskar vi när det är varmt (fast nu kan en katt ha försökt ta en slurk vatten för det är punka på översta ringen :( )

Vi tar en sväng ibland, till Ljung o badar eller Berg o kollar båtar.. eller shoppar på Ikano ;)

Glass äter vi flera ggr per dag! ( jag försöker dock banta lite, såg lite fluffig ut i spegeln..)

Pyssel och måleri, läsa böcker o tidningar..

Picnic

sova länge.. nähä, nä just, maja vaknar först o klampar in med buller och bong =)

vad mer? i dimman av trötthet av allt annat jobb jag inte skrivit om idag så kommer jag inte ihåg, men sommarlov försöker vi ha!

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0