tätt under fötterna

Idag har vi haft 2 (3) kompisar här som hjälpt till att jobba lite, de och K har isolerat taket i våningen under, så att det numera är vindtätt. Det är ju en oanvänd våning under oss, en kall sådan, och det har dragit snorkallt i golvspringorna upp till oss..

Där nere ska jag ha mitt SPA sen, när jag blir lite rik =) Har ju "fått" ett sånt spa-bad av K.. ska bli lite bastu, dusch o bad där nere, men just nu är det fullt med skrot mest. Och kallt.

Jag, Maja och en tjej har då bakat kladdkaka, lagat korvstroganoff åt 40 pers och kaffe åt 35 =) så alla är mätta i magen under arbetsdagen.

Nu duschar K av sig dammet och sen är det kvällsmys framför TV:n.. Maja har dock somnat på en tuppis i soffan en stund, Ska väcka henne snart.


godissugen =)
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0