målarsugen

ja jo, jag fortsätter vara sugen på saker, inspirerad, som jag väntat på den känslan!




Se så fint man kan måla gamla skåp o skänkar! (inte mina möbler)

Och när jag tänker efter har jag ju 2 skänkar, ett vitrinskåp, 4 stora skåp (varav 2 bruna som inte ska målas) 2 byråer, klädskåp, 2 pelarbord, gungstol, en liten liten byrå, ett pottskåp, en säng, en fåtölj (utan dyna), 3 sängbord, stolar + kanske nåt mer man skulle kunna måla på.. =) så inte behöver jag kolla på blocket efter just ett hörnskåp fast jag tyckte just det var fint..
Bara att börja fundera o fantisera alltså, och tjata på K att bära upp nåt åt mig =) Det kanske är den svåraste biten... ;)
Stackarn ramlade i trappen ute idag, med Maja i famnen, och slog i axel, rygg o armbåge.. kan ha brutit ett revben, han har ont, trots starka doser Tradolan, som han ändå tar mot ryggvärk...

Nu, klämma lite på mina nyinköpta garn-nystan =)

L

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är fint. Alltså att måla gamla möbler :) Jag målade ju ett skåp när vi flyttade hit som vi har som tvbänk. Men det är inte gammalgammlt.Utan typ "bara" 40-50 år. :)

2010-01-31 @ 16:59:29
URL: http://maddepadden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0