inspiration

=) nu kom den, inspirationen eller suget efter att göra nåt!

Hittade tillbaka till en kär gammal blogg, Tipsy Tessie, och hon har gjort den här fina:



En sån ska jag göra med, det är perfekt vänta-på-bebis-pyssel =)  Snäll som hon är hade hon lagt virkinstruktioner på sidan med =)

Maja fick ju en virkad babyfilt med, i mormorsrutor.. och mina brorsöner fick lapptäcken.. så klart ska lillan få en egen hon också =)
Lite garn har jag hemma men annars hoppas jag ÖB har kvar sina 10 kr's nystan som jag klämt på flera ggr men inte vetat vad jag skulle ha dem till.

I morgon blir det Söderköping en sväng, ska hämta en säng jag köpt på blocket. Sen hoppas jag Jofotex får besök med =)

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0