onsdag, in i vecka 34

Gaahh, börjar vecka 34 idag.. men nu längtar jag efter lilla snutt som ska komma, eller vill jag bara ha ut dig från maggen, du är så förfärligt bråkig med mig! ;)

Här gäller det att ta saker i egna händer, så jag rensade ut reglarna från Majas rum igår, fick fram golvet och slipade det. Slipade för hand... med liten slipmaskin alltså, ska se om K bär upp den stora skurmaskinen så kan jag ta ett varv med den med innan jag oljar in. Det blir säkert ännu lite bättre då. (med slipnät på förstås)

Sen målade jag lådorna till maja sekretär, andra strykningen, och lite runt fönstren i våra sovrum, ser vitt o fräsch ut =)

Golvlisterna blir svåra, för det saknas ju en del annat, som dörrfoder, elementskydd o så..

Har golvet i vårt sovrum att ge mig på med.

Fick dock riktigt onda förvärkar i går kväll.. bara några stycken, 4-5 kanske.. men gick o la mig vid åtta o läste. Varit en lååång natt med många vändningar, hitta ställning och ont i magen.. ser fram emot min eftermiddagslur =)

Grattis till söta P som fyllde år igår!


Har en halvtimme kvar att jobba idag, först lite huvudvärkstabletter och så fika på nåt..

Virkade klar babyfilten igår med =) visar bild senare...

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0