tusan i mig ;)

här är man bloggsugen! ;)

jodå, jag skriver gärna just nu.. fast just i skrivande stund, och som sist, med en hand.. det är väl inte så smidigt, en del fel blir det.. men vad gör man inte ;) har en babybaby som tuttar ju =)
Har inte slutar amma än, nej.. Maja ammade jag 10 månader och Milly blir väl 9..
Mitt mål i båda fallen har varit 6 månader då jag tycker de ska ha det, men sen går det av bara farten. Väntar nu in K och hans möjlighet att ta en veckas nätter så är vi klara med detta tuttisnuttande =)

Att Maja ammade så länge är jag glad över och jag tror i mitt stilla sinne att det hjälpte henne att slippa förkylning och sjukdom det första 2 åren.. nu är hon iof allergisk mot jordnötter och det bet mig lite i rumpan, ingen annan som har de anlagen i släkt ens.. men det kan ju gå över med får vi hoppas.

Ammar Milly länge för att hon älskar det.. och det är ju inte negativt, vad jag vet..
Snart slut iallafall, nätterna är odrägliga så hoppas få sova snart.. sova, bara sova =)

Ledig dag i morrn , sen en dagisdag, sen jullov.. tydligen kan de inte lova vart man får vara som dagisbarn om man bara är i behov av lek fast inte så många andra är där så då blir det hemma för inte skickar jag skruttan till Ljungsbro mer.. men det blir skönt det med, iof inte all ork i världen till miljoner lekar men lite mamma pappa barn får jag väl ställa upp på ;) jag får ju vara barn =)

Nu fick jag besök =) min goe man kom upp efter jobb.. så nu skriver jag inge mer.. för idag

L

Kommentarer
Postat av: Marita

Kul att du är tillbaka ;)

Som jag väntat ;)

2010-12-14 @ 22:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0