snö =) eller snö =(

Hm.. förvirrad under pannan.. nä, inte längre.. jag gillar inte vinter o snö!
Det för bara elände med sig nuförtiden, bilen fastnar, det är kallt både inne o ute, vattnet fryser, miljoner kläder som ska på barn o mig.. vantar, skrapa is, pulsa, frysa, nysa, betala elräkningar.. nä blä.

Annars har jag ju älskat vinter och snö, ingen jul utan snö! Men då skottade jag bara om jag ville.. bodde i lägenhet eller hemma hos mamma o pappa.. lätt.

Så... ok då, ligg kvar lite snö över jul men gå inte under -5 grader.. sen är det ok med barmark. (iof leriga overaller att tvätta ofta..)

TÖ! Trodde man väl inte en norrlänning skulle säga, eller gör alla det? ;)

L

Kommentarer
Postat av: Marita

Nu går det undan ;)

Som jag väntat.....

Från sommarlov till att bilen fastnar i snön ;)

2010-12-12 @ 22:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0