Long time .. no see..

Ja, det här med bloggande.. det var visst inte så perfekt för mig.. eller hade nog varit om jag hade haft ro att sitta.. men att skriva med en arm, det går inte!
Milly sitter på den andra..

Hur som helst kan jag skriva lite nu, då Milly sover i fotöljen och Maja i soffan, K min skatt jobbar där nere i verkstan.
Idag har jag och Maja bakat, både en kanelkaka och hallongrottor, en gammal favorit.. annars har jag sytt klart en prinsessaklänning och 2 andra saker.. och plockat leksaker som vanligt till förbannelse! Diskat, K lagade/värmde mat.. och sen jag vilket påminner mig om att jag inte ätit sen lunch.. och nu är klockan 21.30..

Försöker småfixa lite inför julen, för att göra städningen enklare lite närmare, att  ta en större städning nu är ingen idé, det är tillrotat så snabbt.. men lite saker finns ju att göra.
Betalade räkningar idag med, superskönt, lite sen men vad gör man när man inte fått pengar förrän nu..
Har 2 nya mobilnummer med att dela med mig av så snart det funkar på min mobil.. superförjävliga 3 har vi bojkottat, återstår bara att kapa sig in på min tremobil så det funkar med nåt annat.. vilket vi sätter K på då min stresströskel i såna ärenden ligger på minus 43..

Här är annars helt ok med förkylningar, brutna händer, sår, stukade tummar, eksem, snor och åter snor, kyla, företagande, huvudvärk... Mot nya utmaningar! ;)
Ge oss vad vi tål, kom igen bara! =)


Kram på er.. vi får hoppas jag skriver snart igen.. eller ? ;)

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0