lite fundersam..

bättre idag men fortfarande lite seg och har svårt att ta mig för något.. trist helt enkelt..

Dricker ett glas Heta Dansen och hoppas få en piggkick ;) Kanske bara måste ta mig i kragen och ge mig ut härifrån.. med mitt släptåg på 2 stoppade korvar.. lite jobbigt med kylan är det allt.. så mycket kläder som ska på, kalla bilar, svårt att vara ute med Maja när Milly inte kan göra nåt.. vagnen är ju översnöad så det heter duga med ;)

Igår fick vi dock uppiggande besök av P och R som hade med sig fina julklappar till tjejerna =) tack så mycket!

Facebook kollas kontinuerligt, därav fick mitt nuvarande huvudbryderi lite extra kraft..:S Ska man bry sig om horoskop, eller är det verkligen bara slumpen.. typiskt när slumpen säger just det jag funderar på??
Vill inte säga vad jag tänker på för jag är verkligen osäker (är inte med barn ;) ) men jag har funderingar inför framtiden, måste nog ta ett beslut snart men kände att jag ville tänka igenom allt ordentligt först innan jag nämner det för nån, till o med min man..
Facebook gav mig en sån fånig "Vad sker 2011" fråga och jag tryckte på knappen.. fick ett fint "vårda kärleken" och var nöjd o glad men så kunde jag ju inte låta bli att trycka igen och då kom "funderingen"  Typiskt va =)

Tror inte min fundering kommer leda nån vart.. men jag vet inte vad jag vill riktigt.. kanske bara en del i min "vinterdepp" eller vad det är, att man funderar lite extra och är extra osäker på vad man vill med livet.

(snart får jag väl samtal från extramoster som är så nyfiken =) men jag måste tänka lite till innan jag pratar, kanske är du iof den jag skulle kunna dela mina funderingar med när jag annars känner att jag saknar någon att prata med) ( nu blev du ju inte mindre nyfiken förstås..)

Nä, måste upp och hoppa lite, ruska om kroppen lite, så blir jag kanske varm på köpet med =)

Lena

Kommentarer
Postat av: Marita

Haha...;)

Nä då jag ska inte fråga...

Vi ses ju imorron så vänta du ;)

Nej, skoja bara ;)

2010-12-29 @ 14:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0