inspirera mig!



Kolla kolla! Visst ser det härligt ut.. =) Det får bli min bild att tänka på idag..

Har abstinens idag, och tyvärr så menar jag riktig abstinens.. Är ju tyvärr beroende av Treo och nu har jag haft slut i 2 dar.. K fixade åt mig nyss så snart hoppas jag att jag ska må bättre.
Äter inga mängder treo, oftast bara 2 om dan, men det blir ändå ett beroende om man tar varje dag så här sitter jag och deppar, värker i alla leder, orkar inte röra mig och mår allmänt skit..

Brukar när det är så här sluta med Treo en vecka eller 2.. den hjälper ändå inte mot värken men det är inte läge att sluta när man är ensam med tjejerna.. K jobbar.. och jag måste orka röra mig så jag kan fixa mat, hämta grejer, serva, trösta, leka osv.. helst med ett hyggligt gott humör ;)

Dumt va? att gå och bli så här.. pinsamt med.. min läkare vet att det är så.. men där får man ingen hjälp. Lite tabletter mot magkatarr ibland om jag ber om det..
Men testa själv att ha huvudvärk jämt, jämt, varje dag.. alla dagar.. alltid.. i 14 år... så egentligen skämms jag inte för att jag tar treo, vad hade du gjort? jag har ju inget annat.

Nog om det. Jag behövde en inspirationsbild. Behöver nåt att tänka på som gör mig glad, ett projekt =)
Funderar på sovrummet.. vill ha min maffiga säng med stolpar.. tyg o kuddar..
Just nu är alla våra sängar i vårt sovrum, Majas nya fina, Millys och vår, alla på en lång rad =) mysigt det med men lite trångt för stolpar kanske.. vi får se =)
Har några nya planer angående biblioteket med.. ska ta upp det med herrn sen och se vad han säger ;)
Ska kanske skissa på min födelsedagspresent med.. bastun =)
Ja nu tror jag Treon börjat sprida sig i kroppen för lust och inspiration har jag då verkligen inte haft på ett par dar.. kanske till och med ska tappa upp det där badet åt Maja som hon tjatat om några timmar nu men som jag verkligen inte haft ork att tänka på..

äntligen en lite piggare jag.. Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0