telefonkväll

ja, det blev några samtal i kväll =) helt röd om örat efteråt..
var ju en sån viktig grej som skulle berättas ;)

Helgen är planerad, vi hinner med alla =) en riktig familjehelg, ska bli härligt.

Fasligt så trött man kan vara, igår bara gick det inte att vara uppe längre än till 8.. och ikväll.. tja, jag kan lägga mig när som helst, och då har jag ändå sovit middag.. nästan 3 timmar.. mm, älskar att sova =)

Mat i magen , från Foodstore =) mm, gott.

En liten bild från projektet..

Maja bygger på sitt rum


tack o gonatt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Så söt hon är, ge henne en kram från Madde :)

2009-09-04 @ 08:20:01
URL: http://www.maddepadden.blogspot.com
Postat av: marita

alltid nyfiken....hade ju ingen telefon med mig.....

2009-09-05 @ 14:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0