myskväll med maja

K är på jobb i Nora och sover kvar hos sin pappa.. så här är bara tjejerna hemma, jag och grodan..
Varit till Ikano nyss, det var länge sen tror jag.. men nu har vi godis, Loka och festis och vindruvor =) och en Hänt Bild =)

Köpt mascara och hårfärg (2 olika) med =) nu behöver jag bara hjälp att färga, får väl K göra på sön kanske..

Maja handlade ett hårband, hårspännen och en mössa.. ska byta rosetten på den virkade mössan och sätta dit en blomma som jag virkat, tror det blir bättre.

Se så glad man blir av lite nya grejer :D


Ätit har jag gjort med, kvällen är räddad.. har ju lite svårt med det och blir så lätt illamående..

Nu ska vi se på Oso eller nåt annat spännande..

Trevlig fredagkväll!

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0