måndagstrist

tja, är inte sånt jättefan av måndagar.. en sväng till stan och sen kontorsjobb.. rätt lätt dag iof.
sen kunde jag inte somna på min tuppis när jag fick så nu är vi lite trötta både maja och jag..
K är inte hemma än.. =(


Hittade min överföringssladd från telefon till dator =) så nu kan jag tömma kameran och ta nya kort. Det blir lite kul, var ett tag sen..

I lördags var vi på en jättetrevlig utflykt med mina föräldrar. Till Jönköping och husvagnsmässa. Maja var lycklig, fick godis, ballonger och gå ut och in i husvagnar. Mamma gick och vann en Nintendo DS på en tävling =) hon har alltid tur.
Söndagen var en riktig tröttdag..
Smaskat kräftor har jag gjort med, snart ett helt kg för mig själv.. =)



Annars är det lite bättre med illamåendet, äntligen! Varit en riktig pärs att må illa hela augusti.


Idag fyller storebror år, grattis!


Önskar jag orkade lite mer snart.. är sugen på att sy men har inte kraft att börja.. =( har fått till en tröja dock(med köpt mönster!) och en mössa till maja.. får ta kort nu när jag kan...
Önskar majas rum och vårt sovrum blev klart snart så jag får ett syrum! det ska bli superduper.

Jo, och så fick jag mail från en gammal kompis, nygift, Grattis!


okidok, tackohej
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0