sytt lite

Var ett tag sen men jag skrev ju att jag sytt och skulle lägga upp nån bild..

Brukar ta fram mönster själv men då jag la 90 spänn på en mönstertidning ;) så var jag ju tvungen att testa ett mönster, blev bra, passar fint, kanske lite stor men det ordnar sig med tiden =)


Sen en mössa, då det plötsligt blev kallt.. Nalle Puh-sticker från M.


och så från en babyfilt jag köpte i somras på Willys för 45 kr.. blev denna T-shirt, ett par leggings i gulrandigt och en klänning. räcker nog dessutom till nåt litet till..





Nu ska det bli en kappa.. ska bara orka börja =)

L

Kommentarer
Postat av: M

Ja just det....den filten. Det blev ju jättebra.

2009-10-02 @ 14:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0