städa städa

Igår städade jag hemma, det behövdes och kändes finfint sen =)

Idag har jag städat hos en kund, han ska hyra ut en del av sitt stora hus, hyresgästerna kommer i morgon, jag tror han jobbar hela natten nu... K är och sätter i ugnen och spishällen ikväll, det blir verkligen fint! Hur många hyr ut med induktionsspis, ny? helt nytt kök och vitvaror.. Hur som helst behövdes lite hjälp att torka lister, dörrar o putsa fönster så det har jag gjort idag. Nu har jag ont i benen o ryggen (foglossningen) så jag tar mig knappt runt här hemma..

Snosan somnade i soffan, ska röja ur ett gäng nallar o leksaker ur sängen o bädda ner oss, läsa lite bok =)

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0