ohållbart

Det går snart inte längre.. denna trötta, slitna, trista, deprimerande tid..
Här finns ingen energi, ingen lust, ingen gnista.. inte ett förbannat skit blir gjort och klart. Allt är irriterande och motvind. Maja är hopplöst motsträvig och krånglig. Allt ska det bråkas om, inte ett par jäkla strumpor ens som duger.

Jag är ständigt trött och har ont i kroppen..efter all bilåkning i helgen har jag värk och skit i ryggen.. säkert lite foglossning.
Och fryser gör jag, jämt!
Blå om naglarna idag..

Fy, vart är orken? Hur ska vi få till allt som måste göras, vi sitter ju bara som döa sillar i soffan om kvällarna..

Är det så här småbarnlivet är? Eller husägarlivet? När ger man upp?

Säger till när jag är på bättre humör...

L

Kommentarer
Postat av: M

Det låter som om ni behöver en barnfri dag snart....

2009-10-13 @ 20:58:29
Postat av: M

Det låter som om ni behöver en barnfri dag snart....

2009-10-13 @ 20:58:51
Postat av: M

Det låter som att ni behöver en barnfri dag snart....

2009-10-13 @ 21:01:57
Postat av: M

Det låter som att ni behöver en barnfri dag snart....

2009-10-13 @ 21:02:39
Postat av: Lena

Ja tack... =)

2009-10-14 @ 08:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0