mycke jobb

för min stackars man.. nu har han jobbat som en galning i ett par veckor, inte hemma före 10 om kvällen, uppe halv 6.. jobbat hela helgen..
Massa som ska blir klart väldigt snart.. en luftvärmepump idag, helst en luftvatten och en bergpump i veckan.. och all el, avlopp, rör och sånt i ljungsbro.. själv har jag bara plockat med papper.. kanske bäst för alla, tar jag tag i nåt tyngre får jag bara ont i höfterna iallafall.

Men har en konstig sak i armen.. ont som en galning om nätterna! som om jag har kramp eller legat på den ett par dar.. men jag lägger den så fint där brevid mig när jag somnar. Har ont om dagarna med, men bara som en överansträngning eller inflammation i muskeln, överarmen. Vet inte vad man gör åt det.. kan ju inte äta pronaxen..

I morrn är det 2,5 års kontroll av maja, får se om hon blir godkänd =)

Sytt en liten klänning till dockan idag, maja ville helst hjälpa till, men fick sy på en egen tygbit.
Annars ritar vi hjärtan, färglägger, klipper ut och klistrar upp på papper =) gjort i 3 dar nu, maja älskar att limma, det blir jättefint. Kanske har hon en framtid som scrappare..

Väntar vidare på att K ska ringa och säga att han är på väg hem.. från Vingåker, trist..

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0