körkort ja..

Fick en liten "påminnelse" av polisen idag.. "har du bytt efternamn?" "ja.." ja jo jag skulle ha skaffat nytt körkort redan i januari...
men, det är ju det där med kortet.. hatar att ta kort till körkort, de knäpper till så snabbt, jag ser ut som ett troll och så får man leva med det, i 10 år.. eller tills man hittar på nåt nytt.. som när jag tog mc-kort, då fick jag trollbilden med vassa örat. Nu slipper man visst visa örat igen iallafall..

Maja har börjat sin historia med med knasiga kort =) hon har blåtira på passet =) Men annars blev hon jättebra.

Så, jag får väl ta och färga håret, snygga till mig och gå och skaffa ett kort.. frågan är bara om man ska vara snål eller inte? 40 spänn i automat eller 200 hos expert?
Blir väl inte 160 kr snyggare hos expert..

L


Kommentarer
Postat av: M

eller gratis här.....

2009-10-07 @ 08:08:41
Postat av: M

här kan du få 100 bilder....och välja.

2009-10-07 @ 08:09:47
Postat av: carro

Hejsan! ville bara säga att jag verkligen älskar din bloggdesign! Den är hur snygg som helst!



Kramar

2009-10-07 @ 08:21:02
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: lena

wow, tack carro!



och, jag vill ha 100 bilder! Kanske finns en bra då.. =)

2009-10-07 @ 09:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0