kärleken

jag har ju väldens bästa man! skulle vilja att han var hemma nu..

Här är lite ensamt, tror Maja har somnat, hon ligger i min säng och lyssnar på musik om inte annat. Har ätit mig proppmätt på mackor, bara skräp på tv.. bra bok men nu tog första delen slut och det blir massa polis och sånt ett tag ser det ut som..

K jobbar och jobbar.. har inte varit hemma före 21.30 nån kväll denna vecka.. ska jobba hela helgen med.. o så går han upp före mig på morgonen.. vi sågs lite i verkstan idag på dan iallfall.

OCH så fanns där en lapp på kylskåpet i går morse =) så gullig hälsning och liten teckning, så glad jag blev. Ska försöka göra något snällt jag med.. dags för det tror jag =/ är lite sur ibland får jag erkänna, men jag är trött, har ont och blir tjatad på rätt rejält om kvällarna, av den lilla.

Har varit duktig och handlat idag iallafall, igår skulle jag men kunde inte gå, idag gick det bättre och jag fick ihop rätt mycket mat. Skönt för K att kunna få lite mat när kan kommer hem kanske, eller macka om han vill.. i morse fick han äta korvbröd stackarn.. för han sparade den sista mackan åt mig!
Brukar ha svårt att handla annars, får stillestånd i affärer och får inget köpt. Kommer bara inte på nåt att köpa, inte en grej, i en hel affär.. konstigt.

nu blev jag toktrött.. tar o kryper ner hos Maja tror jag..

L

Kommentarer
Postat av: Madde

Du får skriva lista. hehe När jag handlar kör jag efter listan och sen drar jag hem. Blir rätt mycket, David är ju bra på att fylla på listan :)

2009-10-23 @ 08:59:25
URL: http://maddepadden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0