helgen

Helgen som var var som en långhelg.. mamma o pappa kom torsdag kväll, sen fredag morgon åkte jag med dem till Ullared o Ge-Kås. Så nu så har Maja vinterkläder =) köpte 2 set täckjacka och byxor, med hängslen + ett par tunna täckbyxor för lite mindre kalla dagar. Sen blev det lite mer kläder åt henne men inte sådär massor av varje sort, har inte lagt upp lager.. Det viktiga var täckjacka o byxor, och 2 par så vi kan byta efter en smutsig dag..

Själv fick jag en tröja, fingervantar, leggings, handväska o plånbok =) + nåt annat smått..

K fick underställ, deo o handkräm..

Köpte en docka o en barbie till julklapp.. och ja just, köpte ju en baddräkt till Maja för 10 kr =) så enormt glad hon blev, var tvungen att sova i den samma kväll =) Köpte en till mig med, för 20 spänn, som jag inte provat än.. Tänkte vi skulle bada lite sen när magen blir tung, var så skönt sist då jag gick på vattengympa..

Sen blev det lördag och då jobbade vi i Majas rum, pappa spikade panel som K fräste till =) det blev riktigt skitbra, den ska målas vit sen bara.. får väl ta nåt kort o lägga upp..

Söndagen lagade K pappas batteriladdare i husbilen sen åkte de hem.. sen har jag nog bara vilat. Har ont av foglossning, fast konstigt nog får jag mer ont av att vara still.. som på natten, och åka bil.

I går måndag var jag hemma med Maja för hon hade feber i helgen och var fortfarande lite hängig.. kräktes en gång med på söndan, över min axel =) lilla snuttan..

Annars är det fortfarande ganska tungt att vara människa.. eller bara lyfta armarna ;) är svag och trött. Fick en läkartid om 2 veckor.. de är ju snabba.. =/ Tror jag ska byta läkare, till en som har ett tidsschema med tider, min har aldrig det.

K jobbar, Maja gnäller lite.. har en kund att ringa..

hejs L

Kommentarer
Postat av: Madde

Väntar spänt på bilder :)

2009-10-21 @ 15:28:18
URL: http://maddepadden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0