här är jag

Har datorstrul.. =( min laptop vill inte starta.. och K har nyss installerat om sin så den har ingen uppkoppling än.. så då återstår bara kontoret eller verkstan, eller som nu en stund i felsäkert läge på min.
Känner mig löjligt handikappad, eller mest rastlös, när man inte kan sätta sig och småsurfa lite bara sådär.. och allt detta betyder att Maja inte kan se sina filmer som hon brukar på min dator, snacka om tjat! kanske bara nyttigt.. för oss alla.. iof trist med Playhouse på TV hela em..

I morrn bär det av mot Malmö, först jobb, sen en nöjestripp till danmark o kanske tyskland =)

Skittrött är jag, längtar till sängen.. Maja är vaken till ca 20.30.. sen så, snark =)

Det här med att vara gravid.. just nu.. denna fördel att man blir så rynkfri och slät =) vägs ner med finnar här o var i aniktet =(
Magen ser mest bara fluffig ut, men tar mer plats än om det varit fluff då det ömmar om jeansen sitter tight.. fördel ->mysbyxor =) tur man har ett jobb där man kan ha mysisar nästan jämt =)
Mår iallafall inte illa längre =) jihoo!
Äter inte som en häst än.. bara i vecka 15 iof.. ;)

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0