vart är kreativiteten?

Helt osugen på att pyssla med saker, eller så är jag det, men hur som helst orkar jag inte.
Snart advent, tänkte ju fixa till en ny adventsljusstake.. hm, imorrn?

I morgon är det förresten möte på stan. Ska på jobbsnack.. kallar det inte intervju för jag vet inte om jag ska ta det, erbjudandet, men jag ska höra mig för lite mer i morgon. Är ett projekt hur som helst, så jag ska inte sluta jobba hos älskling =)

Idag har jag lödit kretskort, himla massa pill, men rätt kul.

Städade nyss köket, skönt att få det gjort. Maja diskade under tiden =) Gissa om det hjälpte eller inte i slutändan ;) blev lite blött.. Nu målar hon med vattenfärger.. i sitt lucialinne.. puh, gissa om det kommer klara sig och se vitt ut till lucia? Det får bära eller brista, hon är sysselsatt!

Tänkte passa på och gå på stan lite i morgon eftersom jag ändå ska dit. Tygaffären kanske =) Får se fram emot det så jag inte blir nervös inför mötet.

Undrar om det inte var nåt på TV snart, Dance Your Ass Off =) hehe..

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0