snodde visst en vante

Var och handlade på Willys, i kassan hittar jag min vante på golvet, en Ullaredsvante =) så den tog jag med mig, tur jag hittade den, men nu visade de sig att jag har 3 såna.. nåja, då kan jag tappa en nästa gång.

Idag ska jag åka o köpa lite mer färg, sen blir det målning. Först toppfärg på en stol sen en tredje gång på panelen i Majas rum. Ikväll ska vi tapetsera färdigt. K är i Göteborg idag, jag måste reda upp ett certifikatmysterium..

Köpte en tidning igår.. =) Drömhem och Trädgård, fullsmockad med jul! lite lyrisk och lycklig alltså =) det skulle verkligen vara mysigt med gran, ljus, blommor och paket nu. Började pyssla lite men det blev skitfult.. ska göra ett nytt försök vid senare tillfälle.

Nu, jobb!

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0