nu klarar jag mig

Är vaccinerad och klar för virus, eller jag vill ju inte ha hit nåt ändå ju, lillis kan ju inte vaccineras..

Iallafall så var jag så fräck så jag frågade på VC om jag fick ta sprutan där, när jag ändå var där för en läkartid, så slapp jag åka ner till stan en kväll denna vecka.
Nu är det bara att vänta på att armen ska börja ömma, det ska visst ske.
Supertrevlig sköterska förresten.. inte ofta jag träffat på så trevligt folk inom VC..
Träffade min läkare med, och en kandidat.. trist att behöva gå dit men nu är det gjort, för en månad iallafall, ska jobba 25% ett tag.

Nu ska jag slappna av.. kanske en kopp te..

Har ett par bilder på Majas rum.. ska lägga upp dom, snart =)

L

(hade mammabyxor idag, första ggn. Var ju tvungen att ha nåt jag kunde knäppa. Pytte sparkar på förresten, jättehärligt. Tänk så starka ett par fötter på 2 cm kan vara... =)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0