inte så mycke

nytt att tillägga..

men men, har som inget att göra en liten stund. K och maja är till stan och hämtar plåt, fick lite tid ensam och inget bra på tv än..
Har läst mina bloggar, inte mycket nytt idag, ingen action på facebook.. jag har redan ätit, inget gott godis..

Igår möblerade maja och jag om lite i hallen. Där var klädkaos då majas kläder inte fick plats i byrån längre. Nu har vi rensat lite, bytt byrå och flyttat om lite. Bara K's o mina underkläder som inte har nån plats.. men alla kläder ska ju upp när det blir klart där så jag ska bara få upp en byrå till i hallen så vi klarar oss tills dess. Städade lite i trapphuset idag, burit ut pappersinsamling i bilen så jag kan åka med det kanske i morgon.

I morgon är det studiedag på dagis, så vi är lediga Maja o jag. Ska besikta en släpkärra bara..

I söndags var vi alla till en kompis med fam i Motala, K jobbade med värmesystemet där, vi andra åt mat och såg på Barbiefilm =) Trevlig kväll men väldigt lång, var hemma kl 02.00. Lite trött måndagmorgon. Sa till på dagis att Maja får sova längre middag om hon behöver, själv sov jag hela förmiddan =)

Tja, det var väl det hela.. onsdag i morgon som sagt, hemma och får hitta på nåt, sen är det torsdag och nytt UL, det ska blir skönt att få gjort.

Snart Äntligen hemma antar jag.. =)

L

Kommentarer
Postat av: Madde

Äntligen hemma är faktiskt inspirerande. Men jag stör mig på hon med crazyhåret :P

2009-11-18 @ 10:06:19
URL: http://maddepadden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0