hejsan hoppsan fallerallera

Jo, vi har haft lite adventsmys här med..

 
Bytte till julgardiner, omsydda gamla för tyget på Ikea var slut så jag kunde inte komplettera.. =( Har ju tre gardiner i vardagsrummet, inte 2 eller 4..

Och så ljusstakar med, ser lite trist ut när jag tog med blixt. Satte just en stjärna över den hängande lampan med. Ska måla ljusstakarna röda med tänkte jag, trä är trist =)

Årets adventsljusstake, snålade på ljusen på Ikea, 4 för 19 spänn och Maja var med och dekorerade så det ser väl inte så proffsigt ut men det skiter jag i =)


Min mamma o pappa var här och byggde sovrumsvägg i lördags, mamma och Maja fixade även ett pepparkakshus. (eller fågelhus som Maja säger, från Musse: " jag bygger ett fågelhus, åt mina vänner sus och dus" Om ni kan den utantill som jag ;)


Sen var vi en sväng till Gamla Linköping i söndags, Maja och K tände ett ljus i snöhögen.

Det var lite från helgen, K jobbade annars mest hela tiden, Maja var med en stund med till Ming Palace och drack cola i tappkranen =) och blev uppvaktad av kineserna ;) Jag har bråkat lite med min PHP, tror Vista är boven i allt, skitVista!

(o Madde: jag är väl inte så haj på photoshop, lär mig lite saker då och då, har mest använt det till att skapa bilder till hemsidor, teckade eller fotografier..)

Eh, tja, det var allt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0