gosar sig

Ja det ligger en liten bebis i min mage och gosar sig. Med armen för ansiktet och handen över ögat. Tänker inte flytta på armen heller så även denna vecka gick det inte att se om det är en skugga eller en kluven läpp.
Fick se lilla bebis i 3D, gud så söt =) Så det ordnar sig nog, kluven läpp eller ej, söt är du =)

Ska kolla igen om ett par veckor. Just nu känner jag mig bara lugn.

Lugn för den andra lilla nervositeten jag hade med, ett ev nytt jobbprojekt.
K har ju gått och sagt till en kund att jag är dataingenjör och nu finns ett ev jobb för mig som programmerare. Det där har jag ju lämnat lite bakom mig, slutade som konsult för 5 år sen typ. Tror jag glömt allt! Men kanske kan jag fixa detta webprogram, en presentation av ett formulär, för psykologer. Spännande kan jag ändå tycka, ska lära mig lite mer om det innan jag vet hur det blir både från min sida och deras.

Så dagen ska nu pustas ut ordentligt. Ska ta huvudvärkstabletter så mycket jag får, koffein så mycket jag får och relaxa med Maja resten av kvällen ;)

(tänker på den lille/lilla sötisen i magen, härligt att se dig!)

L

Kommentarer
Postat av: marita

:)

2009-11-19 @ 18:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0