Första gubben!

Maja har gjort sin första huvudfoting!! =)
På dagis, jag får se den på samtalet nästa fredag..

När jag lämnade Maja i morse pratade jag lite med hennes fröken som sa att hon jäklats lite vid mellis igår, spottat ut mackan och surat för att hon inte fick mer yoghurt då.. (vilket hon berättade hemma och skrattade åt!)
de hade iallafall suttit en stund och gjort ett litet test, ett utvecklingstest då det är utvecklingssamtal nästa vecka. Kollat färger, pratat och ritat och så, får veta mer om det sen..
Maja hade då ritat sin första gubbe! Jag gillar verkligen de där första huvudfotingarna så jag väntar spänt på att få se den och få rama in =)

L

På tal om färger.. Här är ett färgtest att ge sig på:
http://www.spectralcolor.com/game/huetest_kiosk

Det visade sig nämligen att jag inte var så bra på det.. K var nästan helt perfekt med 3 poäng, jag fick 63 och därmed får jag inte längre yttra mig om färger här hemma =) Har ju pikat K en del för att jag tyckt han sagt fel... nu fick jag igen och är tystad ;)
Vad får ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0