: nya kläder :

Har jag lagt upp dessa bilder förut..?
Eftersom minnet verkligen inte fungerar, och jag blundar för problemet.. så lägger jag upp lite bilder på sånt jag sytt nyligen..


Slitbrallor... dagisjeans, uteisandlådanbyxor.. av ett par gamla jeans som jag haft..


Extramoster bidrog med en tröja, av finare märke =) vilken blev en ny tröja till Maja. Lite stor i halsringningen... går att ändra..


Istället för att sova eftermiddag blev det en tröja till Maja, fyndade lite tyg i torsdags.. Hon älskar den som tur är =)
 På huvudet en present från ovan nämda Xmoster =) ( Maja har haft dom på sig hela kvällen, sen hon lämnade Ryd)

 Det tyget blir det fler kläder av... "lita på det" som Musse Pigg säger.. men först ska jag försöka mig på en 1300-tals klänning =) spännande!

L

Kommentarer
Postat av: Xmoster

Haha kul att hon gillade öronvärmarna....

Ja du, den där klänningen ska bli spännande att se när den är klar. Köper tyg imorron.

2009-05-12 @ 22:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0