: lite tråkig :

Skriver inte så mycket nu för tiden, jag är väl lite tråkig..
Jag orkar inte så mycket sånt.. jag kollar mina vanliga bloggar, ibland nån ny för inspiration eller tidsfördriv, kollar in Facebook.. men att skriva själv är trist. =)

Här jobbar vi iallafall mest med tomten, har fått igång gräsklippare och röjt undan det mesta av löv och pinnar.. Vi planerar för rabatter och uteplats. Sätter foder på bostadshuset..
När vi hinner och orkar.

Jag jobbar nu 50% så jag hinner inte sy så mycket.. har sytt lite kläder till Maja, en Puma-tröja, jeans... ja kanske bara det.. håller på med dukar till Foodstore, restaurangen i Tannefors..

Har städat på loftet, jäklar va saker.. bättre ordning nu =)

Ordningen här hemma är det inte så mycket med istället, det svämmar över och jag orkar inte riktigt med. Disken är bara att skratta åt men jag borde tvätta och plocka i ordning på kläder..

I morgon är det dagisutflykt till Valla.. ska inte med men måste få till bilstolen i en annans bil och packa extrakläder till fröken..

K jobbar i en fiskaffär.. med kyldiskarna, och kommer väl snart hem och luktar kräftor..

nä, TV..

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0