: förändring :


Jag tror det är dags för lite förändring =) Jag brukar ha en sån period så här om våren.. lite ny hårfärg, möblera om eller sånt.. det känns likadant i år =)

I går var jag och söta P på bio! Vi såg Män som hatar kvinnor. Den var väldigt bra, lite otäck.. har läst boken innan så jag var lite beredd.. det är sällan det blir bio så när man väl går är det extra trevligt. Hann med en sväng på stan innan, köpte lite tyg, och så en lång härlig middag på Olympia.

Idag är det fredag och lite fint väder.. känner mig glad.. =)

Lena mH

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vill också se den, men jag har ingen att gå och se med. Det blir väl kanske bäst om man har läst boken innan...

2009-05-08 @ 12:14:42
URL: http://maddepadden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0