mat mat mat

Jaha.. nu har jag gått ner 2 kg, ska väga mig igen i morgon på den vågen jag brukar, efter träningen.. smygvägde mig i natt när vi sov i stan =) Jag är inte förvånad såklart.. men det var väl inte nödvändigt. Har bara ingen matlust, inte haft på en vecka eller så.. kanske värktabletternas fel, kollade in på Fass.se och det finns ju biverkningar till tusen på allt man äter så alltid är det nåt som stämmer..
Maja har däremot inte heller ätit mycket den senaste veckan.. där går jag bet, vet inte hur jag ska lura i henne mat. Fast känner hon som jag så förstår jag henne, uck, vill inte äta!

Har ätit en hamburgare idag =) nästan hela, och så en köttbulle eller 2..
 
Träning i morgon, på tis är det studiedag på dagis..

KlenaLena..
=)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0