krasslig

enligt värsta tänkbara.. Magsjuka!

Maja har varit kass i magen ett tag, varit hemma från dagis ons och fre.. Det går magsjuka på dagis
men Maja blir ju aldrig riktigt sjuk.. så hon klarade sig med kass mage. Däremot åkte jag på det på riktigt. Kräktes i går och kämpar med att få i mig mat idag.. skulle helst slippa men är ju darrig som ett löv om jag reser mig..

Idag jobbar K, eftersom han var tvungen att passa Maja igår när jag inte kunde..

Nu tror jag vi har alla våra våtservetter utdragna från förpackningen... tror hon har kommit på att jag inte kan komma pringande så ofta när jag är sjuk.. Hon har bäddat säger hon.. bäst att gå och kolla om nägot kan räddas.. =)

Vill vara frisk! och ute =)

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0