24 januari 2009

Är vår bröllopsdag!

Ja, nu är jag fru Hasselgren. Lena Hasselgren.

Jag har mycket att berätta och visa bilder på angående allt det här förstås.. Det har varit mycket och intensiva förberedelser, möhippa och svensexa, och så en lång bröllopsdag.
Jag får ta lite i taget för idag blev jag trött.. gårdagen gick av bara farten med ihoppckning av presenter, hemfrakt och så hämta lilla fröken från barnvakten. Idag skakade hela kroppen och jag är helt matt =) Det känns lite underligt att allt plötsligt är klart men jag har många tankar än att gå igenom och tänka tillbaka på.

Bröllopsdagen började annars med lite regn och rusk, ska ju ge tur.. det var inget som oroade mig hur som helst, det blir ju som det blir, vädret..
Jag hade det rätt lugnt på morgonen.. mamma var här och hjälpte till, vi åt frukost i lugn och ro.. Maja blev hämtad vid nio och kl 10 var jag hos frisören.
Sen hämtade jag någre blommor åkte hem och blev sminkad av G. Smuttade lite rosa "champagne" och kläddes i min klänning. Jag kände mig fantastiskt fin och festklar.
Pappa hämtade oss med en 8 meter limosine och kl 14 började cermonin i kyrkan. Vi var nog några minuter sena =)
Det gick strålande, rösten brast lite och näsduk behövdes.. Jag kunde ändå lyssna på vår musik och känna mig närvarande hela tiden =) Vi hade två jättefina tjejer som sjöng för oss, helt perfekt.

Efteråt fick vi ris i håret och blev fotograferade både ute och inne i kyrkan av M. Har massa fina bilder!

Sen åkte vi hem en kortis med limon, jag hade glömt läppstiftet och katterna behövde komma in. Sen åkte vi till stan och och lämnade våra väskor på hotellet, bröllopssviten på Ekoxen. Som en lägenhet! Med två rum, två toaletter, bastu och stort badkar.

Sen till restaurangen, fick vår Italienska buffe, tårta, ost och kex, dans, spex och presenter!
Oj vilka presenter. Tack alla!

Redan kl 10 åkte vi till hotellet, oj så skönt, vi plockade ut 150 hårnålar och bastade och smuttade på vår champagne som stod där när vi kom.. Allt var perfekt och vår dag kommer vi aldrig glömma!







Mer kommer så småningom

Kommentarer
Postat av: Evelina

oj, vad fina ni var!! ser ut att vara en oförglömlig dag :) ser fram emot resten av bilderna :) kram

2009-01-27 @ 13:09:37
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhh så fin ni va! Och GRATTTIS! Ja Mira började på dagis i början av januari, så hon hann precis bli klar med inskolning då det va dax för vattkoppor, och nu feber, snor och hosta. Här är dagis en inte lika stor favorit, "jag vij inte tij dagis mamma" är en väl använd mening. Suck, skriker nästan varje gång jag lämnar henne, går dock lite bättre när jag gått, men kommer lite "attacker" under dagen. Hon va nog helt enkelt för gammal när hon började, 2,5 år..men men, det går ju åt rätt håll iaf. Jag har precis skrivit in mig på Arbetsförmedlingen, håller på att knata på Cv och intressebrev, puh, kommer inte igång. Men förhoppningsvis så släpper det snart. Trivs du bra i huset? Har Kurt och Margaretha flyttat? Kram

2009-02-12 @ 12:57:36
URL: http://annaomira.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis!!! Vad fina ni var! Wilma och Reb hälsar!

2009-02-12 @ 20:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0