äntligen!

Jaa, jag mår lite bättre! Det är så skönt och det är värt allt!
Jag har haft en tung period av hopplös trötthet och värk. Det har krypit i kroppen, inte orkat hålla mig vaken en hel dag.. jag fick nya tabletter av min läkare och Skit vad mycket sämre det blev! Ga, så jäkla illa jag mått, överallt! Inte kräksilla utan bara dåligt.

I ett desperat försök att orka lyfta huvudet och ropa på hjälp fick jag en halv tablett av K:s värkmedicin. Den natten låg jag som på moln och nästan fnissade =) Underbart härligt att ligga vaken mitt i natten.

Nä, nu går jag inte runt och är hög på tabletter men tar jag en liten snutt av hans medicin så släpper min obehaglighet. Jag kan röra mig, vara vaken, må bra, njuta av dagen och inte bara vilja sova. Ska be att få egna sådana av läkaren vid nästa möte, nu snart. Sen kommer jag snart vara på fötter igen, orka med fröken lillfis och vara en mycket snällare och gladare person. Jag har ju inte så ont längre!

Jihoo, helg! Kanske hämta tidigare på dagis och gå hem och kramas lite?
Tänk alla ni som inte har konstant värk.. mår ni så här bra jämt eller är det kontrasterna som är så sköna? Det var lääänge sen jag inte hade ont i huvudet....

Fru H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0