php

tjoho, i morse när jag gick upp var datorn fixad, K hade installerat och meckat ihop min miljö med PHP, IIS och gud vet vad.. det som inte jag fick till.. Thank you baby!

Så idag var jag så himla smart och proffsig så jag har knåpat ihop ett förslag på hur man presenterar en massa frågeformulär i webben istället för gamla skitna Excel.

Kan läsa från en tabbseparerad textfil, rita upp tabeller, länkar till vidare frågeformulär etc.. Knappar och inmatningsfält =) tjihoo, php är nytt för mig men det går fort att lära sig tack vara internet =)

Imorgon ska jag snygga till lite och skicka mitt förslag så får vi se om jag får jobbet. Tror jag vill ha det iallafall nu, om jag får det. Visste ju inte det först, det har iof varit en del stress och tårar men det handlar om miljön och galna webbservrar som ska konfigureras, Inte min grej! Det var där jag hade världens bästa man som har ett psyke och envishet som inte går att knäcka.

Handlat och diskat och städat bänken i köket, skönt, trodde jag inte jag skulle orka med, jag som inte hann sova nåt idag.. men med lite X-Ray så..

Nu är det min bästa Arga Snickare.. bäst att kolla.. Ville bara skryta lite om hur bra jag varit idag =)

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0