GOD JUL

Nu känns allt klart =)

Det ligger lite paket under granen, för Maja o K att öppna i morgon fm.. Resten är inslaget och väntar i påsar..

Granen ja, den är klädd och så fin =) Jag som brukar vara lite petig och ha en gran i silver och vitt, i år har vi ALLT i vår gran, i ALLA färger =) Och den är jättetjusig =) Vissa grenar har fler kulor än andra, på en gren hänger tjockt med polkagrisar.. Vi hade jättemysigt när vi klädde den, Maja o jag =)
Den blev faktiskt lite så där amerikansk, som jag faktiskt önskat mig =D

Lite tomtar sitter det här och var, har inte packat upp allt där, var lite slarvig och fixade mest i vardagsrummet, det är ju här vi är mest.. sovrummet har jag inte ens städat....

I morgon åker vi ändå bort, till mormor o morfar 2 dar, lite fest i örebro på juldagskvällen, sen annandan till farfar och äter pannkakor, det brukar vi få där =)

Katterna har rejält med mat och ny låda, de får ta en innejul =) har ändå varit inne mest nu när det varit så kallt..

Bäst att låta vattnet rinna lite dessa dagar, det fryser så lätt för oss..

Inte en julmatsbit finns det i kylen.. lite frukost får vi knåpa ihop i morrn, och lite fika när vi får förmiddagsbesök av R och P =)

Sitter kanske uppe en stund och väntar på K som jobbar.. midnatt nu.. hoppas han kommer snart.. sen blir det sängen =)


Då så, mina vänner.. Ha en Underbar Jul =) Vi ses snart..

Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0