: Återvinning :

Igår kunde jag inte somna utan låg och funderade.. på om jag hade några gamla kläder att sy nya av.. har ju mina lådor på loftet som inte blivit uppackade än, har ju bara bott här i snart fem år.. =)

Idag hade jag lite ork och tid, eftersom jag har mer tid som sjukskriven, så jag gick och letade. Hittade en del gamla godingar som skulle kunna bli nya slitkläder till Maja att ha på dagis.
Sugen på att sy en sommarklänning och hittade 2 skjortor från K som skulle passa.. men han kände inte igen dem? Och så tyckte vi det var synd att klippa sönder två passande skjortor, Emporio Armani och Polo by Ralph Lauren.. blev ett fynd till K istället =)

De som fick stryka på foten var Bik Bok och Gina Tricot =) Två nya tröjor till Maja!


Mjuk och mysig blå tröja med grå mudd.. den gillar Maja!


Grå kofta, nästan kopia av hur jag hade den (borde kännas igen, jag hade den jämt =)
Maja hatar den och vägrar ta på sig den ;-)

Byxor nästa... och sommarklänning om jag hittar fler skjortor...
Men.. Vart kommer skjortorna ifrån???

L

Kommentarer
Postat av: marita

vad duktig du är.....:)

2009-04-03 @ 16:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0