rensa huvudet

Känns som jag behöver skaka ur lite skräp..
Det är så mycket att tänka på.. det märks på nätterna att det är mycket, jag sover dåligt och drömmer väldigt rörigt och jobbigt. Får vakna till ibland och säga åt mig själv att släppa det och drömma om nåt annat..
Vet inte riktigt vad jag funderar på så mycket, bara att det känns helrörigt.

Det som skulle hjälpa vore förstås att ge sig ut och springa.. men det är ju inte så kul och så fryser jag så förfärligt så jag vill inte vara ute överhuvudtaget. Först måste jag bli friskare med..

Det är bara förmiddag än men det har varit fullt upp, det har ringt oavbrutet, kommit 2 lastbilar och jag har läst på om 2 olika tjänster för företaget, om bokföring och inkasso.. och så jobbat vidare med hemsidan.. Blev trött av allt =) Hade gärna tagit mig ett par treo nu för huvudet värker som tusan men jag vet inte hur magen kommer må då..
Chefkillarna är i stan och på möte så jag kan inte ringa och få lite sällskapssnack.. undrar om det är ok om jag lämnar datorn ett tag och gör lite annat..?
Om jag skulle ta och kånka ner whiteboarden hit till kontoret, då skulle jag kunna skriva upp allt tydligt så jag inte behöver hålla allt i huvudet =)
Och sätta upp en enorm kalender!

Så nu ska jag gå upp en sväng och fixa lite sånt.. vet inte om det här blev nåt vidare inlägg men jag fick iallafall göra nåt annat en liten stund.

=)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0