planer

Som jag skrev innan lite luddigt så är det lite nyheter i bröllopsplanerna.. vi har ju inte direkt hunnit planera för bröllop ännu och idag skulle det vara precis en månad kvar.. kollar vi lite i planering och jobbtider så har vi 2 helger på oss att fixa ALLT! inbjudningar, mat, kläder, musik... känns lite stressigt.. så vi har nu bestämt att flytta fram bröllopet till januari.

Sådär, nu kan jag njuta av att planera. Det kunde jag inte innan. Och denna gång ska jag planera, fundera och göra det nu.

Det blir då ett vinterbröllop iallafall, vi hade ju önskat oss ett sommarbröllop men jag känner att det kommer blir riktigt bra med vinter med, kräver kanske en vit kappa eller så bara.. och ev ett par stövlar ; ) Kan ju inte gå i klackskor ifall det är snö! ; )

Hoppas det är lite snö, eller iallafall frost så vi kan få lite fina vita bilder..
E, hoppas du kan ta kort i januari i stället??



Fiina!

Tänkte att skorna ska få sätta bröllopets färg. Min klänning kommer ge plats för skor och jag vill att de ska vara lite speciella, tycker nämligen att vanliga "bröllopsskor" är så förfärligt fula!
Letar efter de perfekta..

Sen ska jag tillverka ljuslyktor, få de vitlackerade och placera ut, passar ju bra när det är vinter och kallt.. ska göra ett test snart så jag får se hur de kan tänkas bli, behöver lite hjälp från K dock med svetsningen, iallafall till en början så jag vet hur man gör.

...återkommer med mer planer...

Kommentarer
Postat av: Evelina

ska jag nog kunna fixa, även om det blir en större utmaning :P

bara det inte blir på min födelsedag bara, hihi

2008-09-29 @ 21:44:31
URL: http://eeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0