nått nytt?

Nja, här går dagarna.. jag har blivit lite förkyld och idag hade jag även väldigt ont i magen stundvis.. vet inte om det är magkatarr eller nåt annat.. ska coola ner på treo, kaffe och fet mat om jag kan ;)

Maja sköter sig, lär sig saker och mår bra. Hon slår sönder nåt glas ibland och får nån ny bula ibland.. Hon gör nog vad hon ska, det är bara jag som blir trött..

Möblerade om lite idag pga allt det där slängandet av saker som råkar stå framme.. koppar och glas och sånt..Jag kånkade ner en byrå från övervåningen och ställde datorn på så sliper vi den från tv-bordet. Passande nog kom K hem med en lampa han fyndat att ställa på byrån =) Super, tack!

Brorsan fyllde 35 igår, GRATTIS!

Har tappat lite luft så att säga.. (luften gick ur mig) Jag har ingen ork och lust att ta tag i saker och se till att det blir klart med nåt. Borde sy på klänningarna, fortsätta rensa och slänga saker, laga mat nån gång ibland, sköta disken... och allt sånt tråk... Har inte ens ork att gå och lägga mig fast jag har chansen nu när Maja verkar ha somnat in riktigt..
Satsar på en bättre dag i morgon, jag är ju trots allt förkyld med..!

~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0