Min lediga dag..

.. som jag så duktigt förtjänade i går natt då K och jag skrev en manual till värmepumpen. Var lätt värt det =)

Dagen:
Upp förstås och fixade iväg Maja till dagis som vanligt, var lite rädd att en förkylning skulle ha smygit sig på så att hon inte skulle vara kry nog men hon var hur pigg som helst =)
En sakta frukost.. in med nån tvätt.. lite plock.. då hittade jag lite lappar förberedda till ett lapptäcke så jag satte igång dundret och sydde lite, sånt där som bara är för skojs skull.. inte sy upp gardinerna för det är ett måste.

Sen blev det nån liten tjänst på kontoret, dock, men efter det stack jag till ÖB och NU kom jag på vad det var jag ville kolla efter... hm, kartonger ju, men jag köpte lite annat, både bra att ha och nåt litet roligt, en lykta att hänga i fönstret =) Lyser så fint nu =)
Sen tog jag mig till Ikanohuset.. spatserade runt lite oplanerat, hämtade en resekatalog.. (USA), kollade Vila och Åhlens.. handlade mat lite snabbt..
Pappa ringde.. deras hus ligger ute på annons nu och det var visst redan över 400 besökare..
Sen blev det en hamburgare och så hem och packa in lite varor innan jag hämtade fröken liten.

Det var underbart skönt att bara gå runt, fritt, obehindrat och oplanerat.. kolla på vad man vill, skulle kanske haft mer pengar men jag hittade ändå inget 'måste ha'. 
Härlig dag!

Imorgon var det visst start på bokrea på Åhlens, där fanns några fina barnböcker.. kanske en sväng i morgon..? Är väl inte så här underbart ledig men Maja kan ju få följa med..

Har  lite uppdateringar omkring bröllopet, men det får jag skriva om sen.

~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0