Då var festen över..

Och allt är lugnt igen..

Min mamma har fyllt 60 år, igår söndag, Grattis mammis!
Firade gjorde vi hela helgen med hela släkten, pappa och jag hade fixat och trixat ihop en överraskningsresa. Pappa hyrde en buss i vilken han hämtade upp hela tjocka släkten som samlats hos mamma och pappa i Kumla på lördag morgon och så åkte vi iväg.. mot det hemliga målet Säffle =) Där finns nämligen en helt underbar herrgård som heter Knusesund och där spenderade vi helgen.
Vi var 24 pers tror jag, allihop var med.

Vi fikade och åt mat massa ggr, gott och tjusigt. Vi lekte frågelekar och så höll jag och K i en blandad lek med lite olika lätta övningar.. iof inte så lätt att rocka rockring som man kanske tror.
Vi hade alla olika, mycket  tjusiga, rum, inredda i gammal stil. Vi hade ett ändlöst antal salonger att sitta och mysa i.. det regnade ute men det var ju så fint inne så det gjorde inget. 

Det var en väldigt lyckad resa som visst blev så uppskattad som vi hade hoppats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0