bra jobbat =)

Idag har vi varit duktiga igen! Ännu en vända till tippen och så har vi pantat burkar och flaskor med en förtjänst på 401 kr. Det är rätt mycket.. =)

Sen i söndags eftermiddag är majas farfar här. Då blir det lite städning på tomt och i lokaler =)
K har varit i Stockholm 2 dagar nu men farfar och jag städar så länge.. Man blir trött som tusan men det känns så bra att bli av med flera års papper, kartonger och pant.. vet att vi varit slarviga men det är ju så lätt att bara ställa undan när man har 1000 kvadrat över..

Ska snart hämta lillis på dagis och sen hoppas jag även hon är trött så jag får lägga mig lite.. ; )
K är på väg hem just nu så vi får nog en skön kväll..

Nästa projekt får bli loftet, där behövs det röjas ordentligt. Vet ju inte ens vad som finns i kartongerna.. man hittar alltid nåt "nytt" som är kul att ställa fram eller göra nåt av.
För den som önskar lite gratis träning så finns 100 gamla värmepumpar att bära ner och ut... ; ) Sen ska de slaktas så vi kan panta koppar.. mer pengar... =)

Dags att gå till dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0