tvtittande

Kollat lite på Du är vad du äter och Lyxfällan ikväll.. så nu är jag hungrig och shoppingsugen =)
Kan inte komma på nåt gott att äta så det har bara blivit ett ägg, en yoghurt och en tomat sen lunchmackan.. så synd att man måste äta mat.. det hade varit skönt att slippa, ibland iallafall..

Och så vill jag så gärna handla lite.. är tomt med pengar på kontot bara.. men vilken dag som helst får jag kanske lite lön ; ) Nya kläder.. god mat, och en deo! K har använt upp min.. =(
Sen fick jag en inredningstidning idag, min Elle Interiör, och blev så sugen på att fixa lite fint! Det är ju så trist i sovrummet och jag har inte kunnat bestämma mig för hur jag vill ha det. Ska ju inte ha det som vårt sovrum sen när övervåningen är klar.. men det lär väl dröja.. kunde få ha lite fint så länge.

Ska fundera på det.. sovrummet... kanske kan hitta på nåt =)

L

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0