Guldfynd

Eller plast, tyg och mässing =)

Har fyndat, lite i lördags och även för några veckor sedan..
Det är ju så kul att köpa saker billigt =)


2 väggljustakar i mässing.. inte så stora, tror de hamnar i huset.. 20 kr st.


En rätt stor och tung ljustake.. ser annars väldigt blank och fin ut men man ser ju att det är massa puts kvar (inte jag som fuskat ; ) 40 kr.


En söt spegel i plast faktiskt.. 30 kr, köpte jag för några veckor sedan.. =)


Här är ett "gammalt" köp, köpte jag i Budapest (?) på en marknad för 7 (också frågetecken) år sen.. den är tung och en klar favorit, fast kostade 400 kr tror jag..


Guldskärm i sammet till en lampa.. Lampan har K köpt och skärmen jag, 50 resp 20 kr (typ)


En lampa i form av en handväska =) Guldfärgat siden.. Ska Maja få sen till sitt rum.. 50 kr på en mässa. Det är hennes skyddsängel i mässing som står brevid.. en doppresent (Idag 1 år sedan!)


Mina guldtofsar och gardiner i vardagsrummet =)


Så, nu får det räcka med guld, hade ju kunnat haft med en bild på mina guldklimpar med.. den ena sover och den andre jobbar just nu..

I morgon är Maja ledig från dagis, kommer bli mycket leka... kanske bäst att lägga mig tidigt =)

L

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0