en bild säger mer...

..än vad man ibland vill? Nä, jag visar så gärna =) Här är lite gammalt som jag hittat.. det är ju så kul att hitta gamla bilder.. =)


Här är en gammal bild från en semester med husvagn.. vi ser så små ut, jag och mina bröder.. =)

Skitkul att klä ut sig =) Här till Halloween 1997 eller 1999..

och Halloween 1998.. sydde den dräkten på några timmar innan festen..

Måste ju ha med en bild på min fina motorcykel, saknar den...

och så en bild på min "mysiga" lägenhet.. =) det här var på inflyttningsdagen sista helgen i juli 2000.. Berga.

Och så en sista bild på min syplats när jag bodde hemma..

Mer bilder nästa gång.. Nu har jag annat att göra.. =)
.
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt med lite gamla bilder! :) Du ser annorlunda ut.. iofs var du ju yngre, men nåt annat är det nog.. kan bara inte sätta fingret på vad ;)

2008-10-13 @ 21:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0