blä

Näe, det är inte så kul det här längre.. jag har ingen lust att dela med mig.. det som jag funderar på och allt som händer är inget att skriva om här.. det får de som känner mig veta iallafall om det är viktigt. Om man hör av sig och undrar...

Det är lite skräp i vardagen men vi har även en superunderbar fantastisk händelse som kommer göra oss lyckliga och bekymmersfria länge! =) Den goda karamellen ska jag suga på.. länge och väl.. =)

Det har varit en blandad helg, vi har kommit fram till en massa saker angående bröllopet, nu blir det kul att planera..
Maja har lärt sig nya saker förstås..
Vi har träffat på en ny bekantskap som vi är väldigt glada för..

Jag tar lite paus härifrån tills jag får lust att delge något med världen igen..

Lena

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nyfiken som jag är så vill jag ju gärna veta vad det är du skriver om.. :P

Om det är något du känner att du vill delge mig får du det gärna, om du inte vill så behöver du inte ;)

Hoppas det är bra med er i alla fall. kram

2008-10-27 @ 11:57:01
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Lasse

Neee.fortsätt skriv. Kikar in här ibland för att se att du har det bra! Vi träffs ju för sällan nu när du har den stora ynnesten att vara östgöte! Hoppas allt är bra. Lilla knytet kommer i dagarna.....

Spännande tider.

2008-10-27 @ 18:57:16
Postat av: Lena svarar

=) gulligt av er.. jag får väl skriva nåt om jag kommer på nåt bra ;) Evelinas sida läser jag ju jämt och jag kollar msn på Lasse hela tiden för att se om det ska stå nåt! Snart är ni mamma och pappa!!

2008-10-27 @ 20:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0