MissShopA'lot

Japp som sagt, jag var i Ullared och shoppade i söndags..
Först tänkte jag ta kort på det jag handlade och visa här, sen skriva en lista.. men det blev nog lite för mycket för det.. =)
Jag har handlat en massa till mig själv!
Tröjor, linnen, strumpbyxor, strumpor, tights, pyjamas, mjukisar, trosor..
Till Maja blev det mjukisar, tights, byxor, hanskar, strumpbyxor, underställ, lucialinne, tröjor, klänningar..
K fick strumpor, skjorta, t-shirt och arbetströjor.
Sen blev det massa ramar, julklappspapper, handdukar, tomte, våtservetter, plåster, leksaker, pilatesboll, rattmuff, haklapp... och säkert lite mer småsaker.. =)

Så.

Det var jättekul, en heldag shopping, det blev lite trångt och buffligt runt lunchtid, kvinnor på Ullared i trängsel ska man inte bråka med... bara titta bort och köra vidare med sin vagn...

När jag kom hem vara Maja riktigt dålig, hon hade rejäl feber efter sitt vaccin i torsdags.. Det blev en natt till på madrass för K. Dagen efter fick Maja vara hemma från dagis men febern var borta. Jag var rätt trött..

Sen gick jag och blev förkyld.. Måste varit alla de 40 000 människor som andades på mig inne på Ge-Kås.. Klart man inte tål så mycket baciller på en gång.

Nu tror jag inte jag har en enda mer sak att skriva..
=)

Trevlig Kväll!

Kommentarer
Postat av: Evelina

åh, jag som ville se bilder! :P

2008-11-21 @ 17:14:43
URL: http://eeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0